قديم 29-01-2013, 05:09 AM
د/محمود عبدالمقصود د/محمود عبدالمقصود غير متواجد حالياً
من انا؟: د/ محمود رجب .... عاشق للسيارات الامريكيه gmc ford chevy و ليست الكوريه التي تدعي الامريكيه

د/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to beholdد/محمود عبدالمقصود is a splendid one to behold
افتراضي رد: تقرير مصور عن السوبارو xv

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA مشاهدة المشاركة

الصور مش باينة خالص
مش عارف ليه الصور مش باينه لكن لو ضغطت على ايقونة الصورة حيفتح الموقع اللي انا منزلها عليه و حتبان ....لو في اي عضوا يعرف يخليها تبان و ينزلها تاني يبقى كتر خيره

تاني حاجه الاخ عامر سالم انا اتفق معك تماما هو ده بالظبط اللي يخليني افكر فيها الارتفاع المذهل عن الارض اللي اعلى من الجيب جراند شيروكي بخاصه في وقت الامطار مطلوب جدا + الدفع الرباعي المستمر اللي يخليك مطمئن ان العربيه حتسحب معاك كويس لو طالع على مرتفع او ماشي بسرعه يبقى في ثبات ممتاز...انا مهم اوي عندي السلامه بس موضوع اني ادفع 25 الف زياده كتير اووووي

اللي محيرني بجد ان الاوبل استرا سيدان 2013 الجديده مصفحه بالكامل من الاسفل و حاسس انها تستاهل تمنها حتى لو وصل 170 الف كفايه التصفيح بالكامل لكن السوبارو xvللاسف اول ما تفتح الكبوت تلاقي الموتور قريب من الارض و الارض باينه من تحته يعني لو المنسوب بتاع المياه كان عالي جدا زي ما جصل في سيدي بشر و ووصل لابواب الميكروباصات السوبارو حتقف :08da 300846c84943ae1