قديم 24-01-2013, 04:31 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير حصري عن كيا سيراتو الجديدة كليا من اعدادي الشخصي على مصر موتورز بالصور والمواصفات والاسعار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amir elgamal مشاهدة المشاركة

تقرير راااائع جزاك الله خيرا
بس الاسعار كبيره جدا
يعنى اقل فئه ممكن اجيبها هى الى فيها abs لانى لا اتخيل القياده بدونه لانه فعلا بعد ستر ربنا انقذنى فى كثير من المواقف فى سيارتى
وبالنسبه للاسعار ده مانا اجيبلى المانى احسن واستمتع بموتور وسحب اروع من مواتير الكيا !!
ويعتبر بنفس الكماليات تقريبا حتى لو ناقص منها شويه بس انا المواتير فى المقام الاول لان الالمانى بالكامليات ده انا محتاج اودى بقى ههههههه بمليون واكتر
الحمد لله
وطبعا ماحدش يقدر يتكلم مع الامانى
الكبير كبير برضو
كامل تحياتى لك

فعلا كلامك مضبوط وبصراحة غلاء سعرها دا ممكن يقلل فرض انتشارها مش زي الشكل القديم اللي كسح السوق علشان سعرها كان رخيص جدا
والف شكر على الرد نورت الموضوع

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn