قديم 24-12-2012, 03:44 AM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة سيارة الشعب 128(لو عندك سؤال او مشكلة ادخل حطها وهنجوبك فى اسرع وقت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الفضل مشاهدة المشاركة

صحيح فى عيب ظهر فى العربيه وانا جاى فجأه الكلاكس قطع بحرك الدراع مش بيزمر والنور بيرعش
مع كمان العربيه بقالها تلات ايام الغيارات بتاع الفتيس بتعض جامد وخاصه بعد لما تسخن اعتقد فى حاجه فى الدبرياج لان بضعط عليه لحد الدواسه ومع ذلك العربيه بتمشى وتطلع وبسمع صرخه دايما مع الثالث والعربيه ماشبه بالذات لما بنزل من الرابع للتالت
انا فعلا تعبت من العربيه دى انا كنت راكب قبلها من حوالى 12 سنه 132 / 2000 المانى عمرى ما حسيت بالياس كده كانت حاجه جميله بس النصيب
بالنسبه للكلاكس وكل شىء خاص بالكهربا فالافضل التوجه لكهربائى بيفهم يعمل لحضرتك كل ده مره واحده مع العلم انها حاجات بسيطه ان شاء الله

اما بالنسبه للصرخه فاعتقد سير الدينموا عاوز يتغير
وبالنسبه للعضه فمتقلقش مفيش 128 مبتعضش ههههههههههههه بص الافضل تروح لميكانيكى يشوفها ويقولك اذا كانت طبيعية ولا لا لان فيه كتير بيبقى حاسس ان فيه حاجه غلط بس بيطلع انها عادية وحضرتك بتقول انك كان معاك 132 يعنى فرق السما والارض بينها وبين ال 128 وربنا يعينك

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام