قديم 27-11-2012, 01:51 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كورولا 2008...............

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة carinio مشاهدة المشاركة

مشاركتك تسعدنى وتشرفنى مستر استرا ...واكيد نصيحة تشرفنى ... والله لسه مراتى بتقولى بلاش بدل فيها وجع دماغ...حتى 2008 و 2009 اهل الخليج مش عجباهم خالص وتخيل بيحسدونا على العربية الجنوب افريقى و2007 مش بحسها وسعرها بحس انه كتير عليها ... انا عايز اغير عربيتى ومعدتش عارف اعمل ايه ولاعايز كورولا ولا لانسر مش عارف طب اجيب اوبترا اوتوماتيك وخلاص ..لانى اعتراضى عليها انها مانيوال وجبت اخرى منها...والله قلت اجيب ليبرتى الناس برضو قالتلى وحشة ... ميجان برضو وحشة.. اوكتافيا قطع غيار غالية ... لانسر القرش ادائها وحش جدا ومشاكلها كتير... حتى الهوندا مش هتنفعنى عشان واطية على الارض البى ام اللى ب100000 مشيت كتير وهيبقى برضو مشاكلها كتير...
مـــــــــــــــــــــــش عــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــارف ... والله لو عند اى حاجة عربية فعلا اعتمادية يقولى وانا شاكر لكل اللى حاول يساعدنى
فعلا ده بجد والله احسن منتدى فى مصر للسيارات
شكرا للجميع
ربنا يخليك على كلامك الرقيق

انا مش بوجهه حضرتك ولا حاجة بس لو تفكر فى اوبل 2003 cdx شوف اخبارها اية لو مرتاح لشكلها بصراحة عربة فوق الوصف من وجهه نظرى

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا