قديم 30-09-2009, 12:29 AM
Etsh Etsh غير متواجد حالياً

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لو سمحتوا ردو ضروري بخصوص السيراتو

معلش يا أستاذ أمين ...أنا بخالفك الرأى فى كذا نقطه
1- مين قال أن كل قطع غيار العربيات نار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ليه هوا فانوس الإلانترا ب 1350 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2- معلش لو بتكلم على الثبات مين قال أن الألنترا مش ثابته على الطريق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟أنا كنت راكب جنب صديق ليا و مسافرين على طريق السخنه و كان سايق 200 و العربيه بسم الله ما شاء الله ذى الفل
3- هوا مين قال أن السيراتو بالثبات الهايل اللى يخليها تفرق عن الإلنترا الفرق اللى حضرتك بتقولوا ده
4- ممكن تقول لى أيه أخبار الوكيل ؟؟؟؟؟؟هو فيه وجه مقارنه بين وكيل الكيا و غبور ؟؟؟؟؟؟؟؟
5- الخليجى فى السيراتو مازال بنفس المكونات الداخليه البلاستيكيه تماما و ب 136.000 فى حين أم الخليجى فى الإلنترا ب 103.000 و خامات أفضل و إمكانيات أعلى
6- إنتشار الكيا فى مصر لا يعنى كفاءة السيارة ....القصة أن الشعب لقى عربيه شكلها تحفة و دة منكرهوش مقارنة بالإلنترا و وسعة و بتبتدى من 95.000 و غالبا معظم البلد ركبا دى و كأنهم بيوزعو العربيه فى كارفور على علب السمنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
7- حضرتك كرضتش على مشكلة عزل الكنبه الخلفيه و حقيقتها فى حين أن الإلنترا تكييف ثلاجة

على فكرة أما مش متحيز للألنترا ولا حاجه لأن أنا مش من مقتنى الكورى بس حرام نظلم الإلنترا أمام الكيا لمجرد الشكل فى حين أن الألنترا فى رأى ناس كتير و أنا منهم عربيه هايلة بالسعر ده مقارنة بالكيا التى أنتشرت ولم تختبر بعد و الله أعلم ممكن أصحاب السيارتين يذكروا مميزتها و عيوبها لإفادة الأخ الذى يرغب فى الشراء لأن المهم هو إفادة الراجل ده مش تدبيسه لمجرد حبنا لشكل عربيه أو إنحيزنا لمصنع معين.........والله الموفق