قديم 22-11-2012, 03:06 PM
الصورة الرمزية YahiaAshraf
YahiaAshraf YahiaAshraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب بالأكادمية العربية للعلوم و التكنولوجيا و النقل البحرى بالاسكندرية
هواياتي: السيارات - الكمبيوتر

YahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond reputeYahiaAshraf has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول تقرير حصرى عن جاك a10 موديل 2012 من المصريه للسيارات كامل و بالصور و المواصفات و الاسعار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة على شلش مشاهدة المشاركة

التقرير ده غير صحيح فى عبارات لكن كجوده زباله

تابلوه جودته وحشه جدا و كل حاجه فيها ضعيفه من حيث الخامات

فيها شويه شبه فى التابلوه من الجيلى باندا
لأن أنا أشتريت هذه السياره من فتره قريبه نالت أعجاب الجميع وأنا مشيت بيها 150 كيلوا دون توقف الماتور عشره على عشره لأنه به مروحة تبريد تعمل وقت الضروره وأستهلاك البنزين قليل جدا ال150 ك لم يتجاوز الاستهلاك 8 لتر السياره باور حجمها مناسب مريحه جدا وفى النهايه كل واحد له وجهة النظر الخاصه به ووجهات النظر تتوقف على الخبره هذا رأى انا شخصيا والله الموفق
اخى الفاضل
حضرتك اقتبست كلامى عن جودة و خامات التابلوه و لما جيت تقول رايك فيها اتكلمت عن الاداء
هى ممكن كاداء حلوه لكن خامات فى وجهة نظرى وحشه لانى ركبت و شوفت عربيات كتيره

و الف مبروك على شراء السياره و ربنا يباركلك فيها