قديم 21-11-2012, 09:22 PM
الصورة الرمزية ahmed_eng2001
ahmed_eng2001 ahmed_eng2001 غير متواجد حالياً

ahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond reputeahmed_eng2001 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اكتر حاجة ممكن تستفزك وانت سايق؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_zamalek7 مشاهدة المشاركة

موضوع ان حد يرمى عليك ديه عادى عشان كده نفسى اجيب فور باى فور واركب شبكه ولو رمى هو الخسران انهرده حصل معايا موقف حرق دمى قوى تاكس طالع من شارع جانبى على العمومى من غير ميبص طالع وخلاص وانا ضغط على الكلاكس جامد وهو ولا هنا
واقسم بالله لو عندى شبكه من قدام مكنت هدوس فرامل وكنت هخش اطبقه واليحصل يحصل
انا كنت بقول لنفسى زى حضرتك كدة بالظبط .... بس لما اشتريت عربيتى ... و ركبت اكصدام حديد امامى و خلفى .... اصبحت بخاف على الناس اكتر من الاول و اسيب مسافة اكبر بينى و بين الى ماشى امامى ....
لكن و الحق يقال ... معظم الحاجات الى ذكرها الاعضاء الافاضل مبتنرفزنيش خالص ....
الى عاوز يكسر ... يتفضل .. و انا حدوس فرامل بس لو ملحقتش .... محدش يزعل

الى يضرب النور العالى و يدوس على الكلاكس ورايا ... براحته خالص ... نوره مبيجيش فى المرايات اوى

الى ييجى معاكس قصادى فى الشارع مخالف .... صعب جدا انى ارجع بالعربية ... بس لو لقيت طريقة اتفادى الموقف ده بتفاداه ببساطة
سواقين الميكروباص و التاكسى الى بيقف ادامى يحمل ..... معلش ... انا اصبر شوية لوجه الله
اكتر حاجة تضايق فعلا .... لما حد يزعق او يشتم .... ربنا يعفو عنا و يرحمنا