قديم 15-11-2012, 03:02 PM
elnaser_m elnaser_m غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Student in Faculty of Commerce English Section
هواياتي: Fishing, Internet, Basketball and Driving

elnaser_m will become famous soon enough
افتراضي رد: عجباني الاوبترا .. عايز ابيع الانوس .. واجيب اوبترا اوتوماتيك .. أية قولكم :)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

الاوبترا عربية جميلة وحلوة وافضل من الافيو بكتير
بخصوص الموديل اللي حضرتك تقدر تشتريه مش هقدر افيدك لاني مليش خبرة اوي في المستعمل
واهم حاجة الحالة
وبخصوص استهلاك البنزين فهيا استهلاكها معقول بالنسبة لعربية 1600 سي سي وتاخد 8.9 / 10 في استهلاك البنزين
ومبروك مقدما
ربنا يبارك فيك يا كبيييييييير تسلم على الرد والاهتمام
كفاية ان تانك البنزين في الأوبترا 60 لتر .. تقريباً ممكن افولها كل فييين وفييين :D :D

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_maged مشاهدة المشاركة

من واقع معرفتى بناس من اصدقائى المقربين وامتلاكهم للافيو والاوبترا وانا حاليا معايا لانوس

اقولك لو نزلت من الانوس اللى معاك وركبت شيفورليه لانوس او افيو هتحس انك عملت اكبر غلطة فى حياتك لان اللى معاك فضل بكتيييييييييييييير من التقفيل الجديد وكمان الافيو ناس كتير قالوا مش تمام فى اكتر من حاجة

الاوبترا بقى كل اللى ركبها قال عربية ما شاء الله ممتازة فى كل شئ وحاجاتها وقطع غيارها متوفرة واسعارها رخيصة

السعر اللى حضرتك ذاكره اظن يركب اوبترا وحالة كويسة كمان بس انت دور وما تملش من البحث عن حاجة كويسة وان شاء الله ربنا يرزقك بعربية تاخد خيرها ويكفيك شرها
معاااااااااااااك حق قوي .. انا سوقت الشفرولية لانوس جديده عاملة بتاع 5000 كيلو بس وفضلت معايا شهرين هي والانوس ال99 بتاعتي .. إلا اني كرهت الشفرولية .. كنت بكره اروح بيها اي مشوار

اوبترا (شفرولية) .. فكنت مقلق منها .. بس فعلاً ناس كتيير بيشكرو فيها (ولكن تبقى عقدة الياباني في الشعب المصري)
ويا رب الاقي حاجة بالسعر دا :D
تسلم على الرد والاهتمام