قديم 06-11-2012, 08:14 AM
الصورة الرمزية lonedoctor
lonedoctor lonedoctor غير متواجد حالياً
من انا؟: شخص عادى ارجو من الله العفو المغفرة
التخصص العملى: طبيب استشارى باطنة

lonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud oflonedoctor has much to be proud of
افتراضي رد: فضيحة Byd F3

اخى الفاضل حياك الله
انفجار كاوتش السيارة يحدث فى اى سيارة سواء اكان سعرها رخيص او مئات الالوف وانا احد اقربائى توفى فى سن صغير جدا بسبب انفجار اطار سيارته بى ام دبليو وانقلبت به السيارة وكانت جديدة تماما وفيها افضل انواع الاطارات فليست هذه فضيحة للبى واى دى التى ملئت شوارع القاهرة ملاكى وتاكسى وليس ما حدث لك امر يمكن تعميمه
وانا سافرت على طريق اسيوط الغربى على سرعة 180 ك/س وكانت السيارة ثابتة جدا على الطريق ومعظم قيادتى للسيارة على سرعة 140/150 ك/س
اخيرا اطار السيارة من نوع جى تى وهو نوع متوسط الجودة ومتوفر فى كل محلات الاطارات وكثيرا من الناس يستخدمونه فى سياراتهم بدون مشاكل ووارد يكون بعض الاطارات فيها عيوب تصنيع
انا عن نفسى غيرت الاطارات الامامية بنوع بردجستون لاعتقادى برداءة نوعية هذه الاطارات بشكل عام
هات لى اى سيارة فى مصر سعرها 100 جنيه يضعون اطارات ذات جودة مرتفعة غير بى واى دى
ربنا يخلف عليك ويجيرك فى مصيبتك ويعطيك خير منها
تقبل تحياتى