قديم 28-10-2012, 02:52 AM
الصورة الرمزية sharooo
sharooo sharooo غير متواجد حالياً
من انا؟: سعادتي في مساعده الناس وحل مشاكلهم المستعصيه
التخصص العملى: الاشراف على شركات صيانه وعمرات محركات الديزل
هواياتي: صيانه السيارات-تكنولوجيا محركات البنزين والديزل-الكره الطائره

sharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond reputesharooo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كيا شوما اوتوماتيك

يا باشا كلامك مزبزط الفتيس عند سوسو ب 2500 واول ما بتطلع فلوسك بيشيلك 1000 جنيه(35%Discount)..ده طبعا بعد ما يريل على الفلوس الي انت طلعتها مش كده؟ والكشافين الاماميين بتوع الشوما ب 350 برضه مش كده؟
على فكره انا بشتري من الحاج سوسو بمعدل كل اسبوعين لعربيتي او لعربيه حد من عيلتي او حتى لعربيه حد من اصحابي
اخر حاجه كبيره اشتريتها منه كانت نص كامل بالمتور والعفشه لعربيه اكسنت وبعديها اشتريت فانوس خلفي شوما وبعديها طلمبه بنزين شوما برضه
ده غير طبعا اني غيرت كل اغلب الحاجات الاستيراد الي اشتريتها لعربيتي السيفيا قبل كده من عمده
انا بقولك اسعار شرا فعلي يا باشا بعد لف ودوخه والله ومش بفتي ولا بخمن اني لما اطلع الفلوس كلامه هيختلف لانهم مش مستنين البيعه الي هيبيعوهالي عشان هما بيدخلو بضاعه بمعدل5 مرات في الشهر ماشاء الله
وهناك عارفين اني لما بسال على سعر حاجه بكون بشتري فيها وبخلص وقتي وكلامي عن الشوما مش بقلل منها انا بحب عفشتها النعمه وانها واسعه بس لما الالقي مثلا كبوتها ب 800 وقليل شويه ( انا شاري كبوت السيفيا ب 750 بعد ما لقيته تايواني جديد ب650) بينما كبوت النوبيرا ب 300 ومرطرط في كل حته بل انك ممكن كمان تتفنن تدور لغايه لما تلاقي لون عربيتك (عشان توفر تمن الرش من بره وجوه) اكيد هختار النوبيرا حتى لو هي اديق شويه وشكلها اوحش من السيفيا والشوما وده رايي

اتق لله حيثما كنت...واتبع السيئه الحسنه تمحها...وخالق الناس بخلق حسن
اللهم احسن وقوفنا بين يديك ولا تخزنا يوم العرض عليه
اللهم اغفر لنا ولوالدينا ولمن له حق علينا

التعديل الأخير تم بواسطة sharooo ; 28-10-2012 الساعة 03:34 AM