قديم 22-09-2009, 06:48 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ماذا افعل لو لون السيارة الزيرو .. مش عاجبنى !!

مفيش كلام يتقال اكتر من اللى اتقال صمم طبعا على اللون اللى انت عايزة واوعى تفكر فى الرش ابداً

هتخسر دهان الفابريكا وهتبهدل العربية وتخسر وقت وفلوس وحوارات فى المرور ليه كل ده

بس من ناحية تانية عايز اقولك بردو ان يمكن ربنا عايز يرحمك من اللون الاسود خاصة فى العربيات الصغيرة بيبقى صعب حبتين

اولا فى اعادة البيع مش قد كده وثانيا احنا بلد مشمسة والحراره اللى بتمتصها العربيه بتبقى جامدة جدا فى حيز هواء داخلى قليل جدا برضو والموتور بيبقى صغنن على تكيف اصغر فبصراحة ببقى شايف انه كتير
ده غير ان اللون الاسود بيبقى اجمل فى العربيات الكبيرة لكن الصغيرة بتكبرها وتظهرها الالوان الفاتحة

طبعاً ديه حريه شخصية واذواق بس حبيت انك تستغل اللى حصل فرصة تفكر مرة تانية فى اختيار اللون الانسب

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش