قديم 19-10-2012, 12:44 AM
الصورة الرمزية جمال عبدة
جمال عبدة جمال عبدة غير متواجد حالياً
من انا؟: ض.قوات مسلحة بالمعاش
هواياتي: السيارات .مجال الكومبيوتر

جمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to all
للاهمية لية الصيانة ف التوكيل ( اجباري ) ؟

اخواني اولا انا لسة مجربتش اي صيانة ف التوكيلات لاني لسة هاشتري قريبا بس كل ماأقرا عن توكيل الاقية ياسيء جدا ياحرامية يانصابين يابيخلوا العطل الصغير كبير ودة من ناس تعاملت فعلا مع توكيل السيارات الخاصة بهم بقالي فترة طويلة بشوف مشاركات الاعضاء ومعظمهم مش عاجبهم توكيلات السيارة الخاصة بهم اهو اجباري مع قطع الغيار النار الي بيركبوها ف الصيانات يعني قطعة غيار التوكيل ضعف اضعاف الي موجودة ف المحلات الخارجية والناس عارفة كويس جدا انها بتتسرق وغصب عنهم بيقبلوا دا مع رخامة وعنتظة الصناع والقائمين علي الاصلاح والسيارة بتدخل الصيانة وانت مش معاها زي ماقرات من مشاركات الاعضاء يعني قرات مشاركة واحد دخل عربيتة وفوجيء بعد ذلك ان اتكسر فيها حاجة الموبينا تقربا واتلف عليها شكرتون وهو لا يعلم ولما راح الصيانة دفعوه حق الموبينا مع انة لا يتعامل الا معهم هل الضمير مات عندهم وقرأت ايضا ان يتم دفع فلوس للضمان مش عارف ازاي هل وانت بتشتري ولا ؟ وهل لو اشتريت ومرحتش التوكيل من اثاثة اية هايحصل انا من كثرة ماقرات المشاركات بقيت خايف اشتري من مشاكل التوكيلات دي وممكن يتم تغير اي حاجة صالحة ف الصيانات مع انها كويسة علشان ياخدوا فلوس وخلاص انا تهمت مني واللة ومش عارفني علي راي ع الباسط اخونا ومعلش طولت عليكم بس بجد محتار ومحتاج راي الخبراء والمهندسين بتوع منتدانا العملاق دة وياريت حد يفيدني ولكم جزيل شكري وامتناني