قديم 07-09-2012, 05:48 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الخائفون من شراء اللوجان

السلام عليكم
والله الموضوع اللى حضرتك فتحته مهم جدا لانى ان شاء الله نويت على شراء العربية بس فى حاجة محيرانى انا مقتنع بيها تماما لانها هتكون عربية عائلية تشيل اسرة من خمس افراد مستريحين وده مش هيكون متاح فى الفيرنا او اللانوس وكمان العلو عن الارض بس مش عارف كل ما اخد القرار ارجع اتراجع تانى وللاسف مش لاقى بديل تانى عن العربية الا الصينى اللى كله بيقول عليه بيكون عامل زى البطيخة يا تطلع كدا يا تطلع كدا مش عارف الصراحة انا احترت واول مرة اقع فى الحيرة دى انك تكون عجباك حاجة و مقتنع بيها وبرضه تكون مقلق من المشاكل اللى بتسمعها من الناس زى قطع الغيار والكلام ده كله الحقيقة موضوع شراء سيارة ده طلع محير جدا
هوا انتا من انهي محافظة ؟؟؟
حاول تسال على قطع الغيار في محافظتك اكيد هتلاقي

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn