قديم 12-09-2009, 03:00 PM
Etsh Etsh غير متواجد حالياً

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: 500 خطوة حب مع "لى لى" سيات ليون

الأخ حسونة حسونة
أرجو منك فى البداية التروى عند شراء هذه السيارة خاصة إذا كانت مستعملة و موديل السنة دى و بسعر لقطة......لأن كل دى عوامل تشكك أن السيارة تكون فيها حاجة....وسيبك من الناس اللى تعقد تقول لك دواعى سفر و خلافة.....انا مش بأكل من الكلام ده و عشان كده أنا رأيى الأتى

1- كشف كامل على السيارة بالتوكيل و التأكد طالما أنها موديل السنه أنها مازالت داخل الضمان من أفواههم بالتوكيل مش بالشهادة اللى مع صاحب السيارة لأن الليون و الألتيا بشكل خاص أى مسمار يتعمل فيها برة التوكيل تكون بره الضمان بشكل مباشر

2- هوا ايه اللى خلا الأير باجز فتحت أصلا و متقلش الخبطة اللى نتج عنها الفانوس المكسور

3- أنا مش هاقدر أفيدك بصراحة فى أى حاجة خارج التوكيل لأن أنا من يوم ما أشتريتها ماكنش عندى ألى نيه أعمل فيها مسمار برة التوكيل حتى و ‘ن كان ده مالهوش علاقة بالضمان و لكن لأن العربية تستحق أن تصان لدى من يفهمها و الأجهزة الخاصة بيها و خصوصا أن أجزاء كثيرة منها تعمل على نظم كمبيوتر و أنا مش بحب الفتى بصراحة.....عندك جهاز العربيى تتحط علية يطلع المشكلة أيه على عينى و رأسى ....هانفتى و نجرب و ندور يبقى تسلم و فرصة تانية .......و أقبلك كدة و الليون بقت سيت موديا 1980 أن شاء الله

4- ممكن تقوللى بق السعر اللقطة و لونها أيه......عشان فى واحدة فيرانى و بتاعت شاب و عاملة حادثة و أنا عارفها