قديم 02-09-2012, 11:42 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مقارنة بين تسارع السيراتو والكروز والالنترا والكورولا

طيب ماهو الطبيعي وانا في دراج لازم اشتغل ستيب ترونك اومال هشد علي ال دي لايمكن طيعا دا لو بطة مانيوال معدية جنبي هتطلع مني.
حسب حالة الماتور ونوع العربي الفرق من ٠ ل ١٠٠ بين ال دي والستب ترونك لا يقل عن ٣ الي ٤ ثواني.
الميزة في المانوال عن الستب ترونك انك لو مش باقي علي العربية بتقرص بيها في الريد زون والعربية مش هتنقل غصب عنك.
كنت من فترة بشد مع واحد صاحبي وكانت عربيته مانيوال وانا عندي ستيب ترونك كان بيطلع مني في آخر الغيار.
ياعني الاول بنشد فيه مع بعض وبطلع منه، انا مابنقلش الستب ترونيك والفتيس بينقل لوحده بعد ماخش في الريد زون هوا كان بيطلع مني في اخر الغيار علشان طبعا هوا مانيوال مع العلم اني خيطت كتير زي عربيته بس اوتوماتك وبفارق كبييييير.

انا معاك اني فيه حاجات كتير غير الحصان تفرق في اول التجميع واهمهم الجير
(نسب التغيير) وحتي لو مانيوال فتيس عن فتيس يفرق والماكسيمام تورك علي كام ار بي ام.