قديم 29-08-2012, 01:33 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: السرقة بالإكراه - ممكن تعمل إيه ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mezat2020 مشاهدة المشاركة

شكرا احمد باشا فى سرقه بالاحتيال ان واحد يشاور لك اويعمل ان عربيه عطلانه خصوصا على الطرق السريعه لو قلبك رق اول الباب ينفتح تلاقى 4 شياطين حول العر بيه والباقى اما ينفضوك اوينزلك ويهرب بالعربيه والحل لاتقف لاى احد لاتعرفه ولو لقيت مجموعه واقفه على الطريق وشاورو علشان تقف ومفيش عاوائق ادى اشاره كانك حتوقف واول تقرب منهم دوس بنزين وفر ربنا يكفينا والجميع شر الاشكال دى والامور اتحسنت شويه والحمدلله
اولا شكرا لتنشيطك الموضوع بالمداخلة الجميلة ديى
ثانيا فعلا نصائح غالية شكرا يا باشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amr elsisi 1 مشاهدة المشاركة

ربنا يجازيك كل خير
ويسلام بئا لو حتة بنطقية الية بتاعت اطفال طبعا
وخليها علي الطابلوة وانت مسافر
او طبنجة اطفال طبعا وخليها علي الطابلوة
او الاحسن بئا سارينة وفنار نجدة بيركب في الولاعة ويتحط علي السقف
واول ما تحس بخيانة طلع الفنار وحطة علي السقف وشغل السارينة
جزانا و اياكم يا استاذ عمر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

انا كنت متعود دايما لما اخرج بالعربية بليل اني اخد معايا عصايا خشب طويلة تخينة واشيلها في الكنبة اللي ورا او احيانا كنت باخد مسدس صوت بس صوته كان بيقطع ودانك ههههه
وعموما انا اصلا بطلت الف بالعربيات بليل من فترة بس دلوقتي بدات ارجع اسوق براحتي وكمان ما شاء الله الحالة الامنية في سوهاج ممتازة جدا بصراحة
وربنا ينعم علينا بالامن والامان
الحمد لله اللهم ما ادمها نعمة و احفظها من الزوال

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا