قديم 27-08-2012, 03:12 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Re: رد: كيا بيكانتو هاى لاين - الحقونى بسرعة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

اولا : الكورولا فئة والالنترا فئة تانية خالص يعني لما الكورولا ترخص او الالنترا تغلى اتكلم براحتك
ثانيا : مش معنى ان الحنطور اللي عليه شعار النيسان تبقا عربية كويسة انزل شوف واتفرج على العربية دي وقارنها بالاوبترا او الريو او الاكسنت وسلملي على الحنطور الياباني
ثالثا : لما تتكلم على الكوري اتكلم على العربيات الحالية مش تتكلم على الشوما او الاكسيل او الاكسنت القديمة او الافانتي
رابعا الراجل معاه فيرنا ازاي تيجي الفيرنا قدام الكورولا ؟؟ حتى لو الفيرنا كويسة بس متجيش قدام الكورولا او حتى قدام اللانسر مع احترامي للفيرنا
خامسا انا رايي انك تروح تركب الكورولا وبعد كده اركب النترا وشوف الفرق بنفسك الالنترا دركسيونها اخف وشكلها اروع وموتروها اقوى واهدى واستجابه الفتيس اعلى واوسع من الكورولا وواخدة جايزة سيارة العام من امريكا وكمان تقفيلها ممتاز وروعة من جوه وانا مش بفتي على فكرة انا بقول الكلام دا بعد تجربة لاني قعدت في العربيتين وهكتب باذن الله مقارنة بينهم في اقرب وقت
ما انا قلت والله يا باشا فى ردى على اخى فى الله
وقولتلة اناا مجبتش مقارنة بين عربيتى الفيرنا والكورولا انا قارنتها بالالنترا وفعلا والله يا جماعة الكورى بقى ممتاز وانا بتكلم على الفئات بتاعت اليومين دول مش القديم
فى النهاية انت برنس