قديم 16-08-2012, 01:29 PM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سياره تناسب مصر وتعلم القياده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة beizosayed مشاهدة المشاركة

يعني النترا ولا سيراتو ولا بكانتو ولا سول ولا فوليسترولا اكسنت ولا اعمل ايه محتااار
الالنترا والسيراتو انا قلتلك مميزاتهم وعيوبهم فوق ... بخصوص الاكسنت هيا عربية شكلها حلو وموفرة في البنزين وموتورها قوي جدا وثباتها حلو لحد سرعة 160 انما فوق كده ثباتها بيبقا زفت وعيوبها انها واطية وبتحك في المطبات وكمان من بره ضعيفة جدا وبتتاثر باي خبطة .... البيكانتو دي عربية في فئة سعرية تانية خالص لان سعرها 70 الف ومش تبع العربيات دي ... الفيلوستر انا مجربتهاش بس بصراحة هيا مش عجباني وشكلها مش حلو وعموما انا انصحك بالابتعاد عنها علشان موضوع المطبات .. الكيا سول عربية عالية عن الارض وواسعة من جوه لكن شكلها غبي جدا وقطع غيارها مش متوفرة اوي وكمان اعادة بيعها نص نص وانا بصراحة معرفش عنها معلومات اوي ... في النهاية انصحك بالسيراتو لانها افضل عربية في الفئة دي .. و\اي استفسار انا تحت امرك ..