قديم 03-08-2012, 11:22 PM
eaglenest eaglenest غير متواجد حالياً

eaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to beholdeaglenest is a splendid one to behold
افتراضي رد: دعوة لمقاطعة المستعمل

أنا كنت مشتري لانوس 2008 وايه فرحان بيها بقا اول عربية ومستعملة هخبط فيها براحتي وبتاع .. العربية كانت هتموتني والحمد لله ربنا ستر بسبب الكسل والاهمال من صاحبها وقلة الخبرة عندي
الكاوتش كان متاكل وهوه منبهنيش واعتمد اني مليش خبرة وقشطة يا معلم بقا الزبون وصل ههههههههه بس للامانة اللي كان معايا جابها بسعر كويس واطمني على المكنة وكله تمام المهم الكاوتش وانا ماشي كان شانبر وهوبااا اساحبي فرقع وانا على السريع والحمد لله افتكرت كلام خالي لما الكاوتش يفرقع متدوسش فرامل وربنا ستر وجبت 4 كاوتشات جداد
وبعدين رحت غيرتلها بقا السيور والحركات والفلاتر وبصراحة العربية الحمد لله أنا كانت ايدي فيها رجعت احسن من الاول وربنا يجازي صاحبها الاولاني على اللي كان عمله فيها ,,,,

بس العربية مش عارف بتاكل بنزين وله دي طريقة سواقتي ال 20 لتر تقريبا كانوا عاملين 100 وشوية بس في الغالب طريقة سواقة

خلاصة الكلام المستعمل عيبه ان العمر الافتراضي لحاجات كتير خلصت والراجل مش بيغيرها بيبيع على كده وانت بتلبس زيي كده انا هغير ديسك واسطوانة اهه ولسا الله اعلم .. بس انا لو بعت دي او رجع بيا الزمن هجيب زيرو حتى لو صيني مش هكرر مستعمل تاني