قديم 30-07-2012, 01:39 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اول تقرير مصور عن سكودا اوكتافيا فانتازيا 2012 من المصريه للسيارات بالصور فقط و حصرى على مصر موتورز و بس

انا رأيى ان الاوكتافيا الخليجى احسن من المصرى 100 مره وتستاهل الفلوس اللى بتدفع فيها ....

انا ركبت 2010 خليجى كامله كتير ومجربها كويس .. كل حاجة فيها مبهره ورائعه باستثناء موتورها لانه ضعيف شويه على حجم العربية .. بس الفتيس الست سرعات مخليه نشيط واداؤه معقول جدا .. بس مش مرضى اوى بالنسبه لعربية ب 200 الف ...

احب اضيف ان فى وضع s الرياضى بيدى عزم حلو اوى وبيخلى النقله تفضل معشقه لما تشيل رجلك من على البنزين زى المانيوال لاداء رياضى وبيخلى العربية تنقل متاخر اوى علشان تطلع اقصى هورس باور من الموتور .......

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ