قديم 08-07-2012, 04:47 AM
الصورة الرمزية temo
temo temo غير متواجد حالياً

temo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud of
افتراضي رد: B 15 CLASS تم ايقاف استيرادها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

الكلام ده امتى ياباشا . انا كنت فى صيانة الـ25 يوم السبت الماضى . وكانت الحاله تفتقر للسياره جاك ولم يدخل المركز سوى سيارتى على مدى ال3 ساعات اللى كنت فيهم هناك اما كل السيارات اللى راحت كانت من الجيلى . وسمعت من عمال المركز شكوى من قلة انتشار السياره كنوع فى الأسواق . . بس لو انت شوفتها بنفسك يبقى معلوماتك أصدق وأحدث وليك كل الشكر . بس ياترى عندك أى معلومات عنها . مثل السعر والأبشنز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تحياتى واحترامى لسيادتك يا باشا .
تحياتي يا باشا
الموضوع ده كان يوم الخميس الماضي وده في مركز الاسكندرية بمحرم بك والمعرض في الداون تاون والصيانه كمان فيها معرض وكانت واقفة سيارة زرقاء B وسيارة A0 فضي بالنسبة للسعر والاوبشن انا مسالتيش بس اعتقد ما فيش تغيير وعلى فكرة في حاجة حصلت من التوكيل من حوالي اسبوعين تقريبا ارسلو رسالة على الموبيل مكتوب فيها مركز صيانة هورس موتورز جاك بالاسكندرية يقدم لعملائه خصم 15 % على اجور المصنعيات او الاصلاح والفلاتر وبعد حوالي يومين اتصلت علي انسه من خدمات العملاء واخبرتني بالخصم والخدمات .
وكل عام وانتم بخير

ptmnlo123per171