قديم 26-06-2012, 09:03 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تاكسي ( فيرنا ام byd )

بص توكل على الله وخد البى واى دى عربية اكبر ومش وحشة وثابتة وسريعة وتكييف وكماليات وتنفع تاكسى لكن بصراحة انا بعتبر ان الفيرنا عربية اتنين باب عمرك شفت تاكسى اتنين باب والله كل ما اركب تاكسى فيرنا واقعد ورا بتبهدل ورجلى بتنمل حاجة عذاب رغم انى مش فارع الطول بس عربية زنقة ومقرفة الشنطة كمان انما البى واى دى مفيش خوف منها مكنة ميتسوبيشى عفشة تويوتا عزل تمام للصوت ولحرارة المحرك عربية كويسة جدا وتوجيها وانطلاقها والثبات فية سلاسة ونعومة عن الفيرنا بكل تأكيد وطالما بتتجمع فى مصر تبقى اعرف انها كل قطعها موجودة وعلى قفا مين يشيل ديما العربيات اللى بتتجمع فى مصر ومتوسطة وكمان البى واى دى انتشرت فى القاهرة كتاكسى وشغاله زى الفل تقريبا سنتين واكتر شويه كمان