قديم 20-06-2012, 10:36 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اصرف نظر عن اللوجان فعلا !!!!!

من الاخر الدليل الاقوي ان العربية دي من احسن العربيات اللي موجوده في مصر حاليا كمية الهجوم اللي بتاخده العربية من اصحاب الانواع الاخري - اللي انا مش فاهم ايه مصلحتهم في كده

اختيارك للعربية بيكون بناء علي اقتناعك بانها حتقابل احتياجاتك الشخصية وانها حتريحك نفسيا وجسديا بعد الشراء

انا مش حشكرلك في العربية واقولك مميزاتها - يكفي اني اقول اني عندي لوجان 2010 وسانديرو 2011 لاقتناعي ان العربية مفيش احسن منها في مصر دا غير انها ملبية احتياجاتي بالكامل وسعيد باختياري

بس جرب تنزل تسال معرض يكون عنده العربية - ودا للاسف دلوقت نادر لان العربية بتيجي من الجمرك علي الشارع علي طول من كتر الطلب عليها - وشوف الرد بتاعة حيكون ايه التاجر طبعا لازم يخسف بيها الارض لانها مش موجوده عنده ولو جابها من معرض تاني (دا اذا المعرض التاني دا رضي يدهالة) مكسبة فيها مش زي لما تبقي عنده وعنده الفيرنا والانوس في المعرض مش عارف يبيعهم فلازم طبعا تسمع منة الكلام دا

في الاخر ربنا يهديك للخير ويا رب تلاقيها لان فعلا دلوقت صعب جدا انك تلاقيها عند اي حد من غير حجز يكفي اني اقولك ان طارق اسماعيل اللي انا شاري منة العربيتين واستلمت في نفس اليوم - الايام دي عنده بالحجز وممكن تقعد تستني العربية بالاسبوع والعشر ايام - ربنا يكرم

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima