قديم 19-06-2012, 09:14 PM
Ahmed AlGamal Ahmed AlGamal غير متواجد حالياً

Ahmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of lightAhmed AlGamal is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عثمان محمد مشاهدة المشاركة

يا جدعان أنا الحكاية دى وجعالى دماغى أوى
مرة أشوف ناس بتهدى بالفرامل بدون دبرياج(فى حالة السرعة العالية أو أستعداد لمطب أو نزول كوبرى) ليه ؟ عشان تيل الفرامل و الطنابير ميتآكلوش و مرة أشوف ناس فى نفس الظروف السابقة ذكرها بتهدى بالفرامل و الدبرياج(يعنى يدوس دبرياج للآخر و يهدى بالفرامل) ليه عشان سلامة المحرك و الدبرياج و تروس الفيتيس و الكردان و الكرونة و مرة أشوف ناس مرة كده و مرة كدة و فى نفس الدواعى و الظروف السابقة
أنا احترت خالص و مش فاهم حاجة خالص أهدى بالإنجين بريك مع الفرامل بدون دبرياج ولا أهدى بالفرامل و الدبرياج ولا كل حاجة و ليها ظروف و دواعى أستخدام معين
أنا حاسس أنى ما بعرفش أسوق
: cry2W9:
امال انا اللي لسه بتعلم اعمل ايه

بص يا باشا انا الحاجة الوحيدة اللي اتعلمتها ان السواقة مالهاش قواعد و مش 1+1 = 2

انت حاول تفهم على قد ما تقدر طريقة عمل العربية و اسمع الاراء و الباقي يرجعلك انت و تقديرك و احساسك بالعربية .. اللي يريحك و يرحيها هي الاول اعمله و في النهاية العربية طول ما هي ماشية بنستهلك من عمرها مش معقولة هفرشلها سجاد تمشي عليه و امسحها بكلينكس .. اهم حاجة ما نفتريش عليها و نتنتب المحرمات زي انك تنسى و تسيب رجلك على الدبرياج و هي ماشية

التعديل الأخير تم بواسطة Ahmed AlGamal ; 19-06-2012 الساعة 09:21 PM