قديم 19-06-2012, 04:30 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future
افتراضي رد: محتار بين عربيتين زيرو او مستعمل ومش عارف تجيب ايه ادخل وانا هقرنلك مبينهم مقارنه شامله صور واسعار ومواصفات ورايي الشخصى

بخصوص الافيو ولا بروتون جين 2 ولا الوجان انا برشحلك جين 2 عربيه ثبات خرافي صاج ناشف وعزمها كويس بس استهلكها في البنزين عالي شويه وقطع غيارها ابتدت تكتر اما الاقيو ولوجان في ناس كتير بتشتكي من الافيو ولوجان لوعايز تشتري اتوماتيك فسعرهاحوالي الفول ابشن اتوماتيك في منها 114 و108 ام في اتو بس مش فول ابشن ب78 اما الجين 2 اتوماتيك فول ابشن سعرها 93الف وكما طاره مالتي فنكشن ديه نصحتي ليك معرفش حاجه تانيه بعد كده