قديم 13-06-2012, 11:48 PM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن مساعدة "عندى اختراع جديد" خاص بناقل الحركة العادى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayed2077 مشاهدة المشاركة

هل فائدة الاختراع ان حضرتك من فترة كبيرة مش راضى تعلن عن تفاصيل او تنفيذ للاختراع بتاع حضرتك او مثالا تعمله بشكل تجارى بحيث تقوم بعمله للناس مقابل مبلغ من المال ولكن هكذا اعتقد ليس له فائده واتمنى تنفذه فى اقرب وقت لتثبت صدق كلامك
طيب انا عندى حل وسط حضرتك ممكن تعمله على عربيتك وتصوره فيديوا مش تصور الاختراع طبعا انا قصدى يعنى حضرتك مثالا تصور فيديوا وتطلع بالعربيه اول وتانى وتالت وكدا بدون ما تحط رجلك من على الدبرياج وبكده هيكون فيه اثبات لصدق كلامك ولكن بهذه الطريقه لا يوجد اى فائده لاى اختراع مادام موجود بداخل الورق

تحياتى لك
حاضر هعملو على عربيتى واصورهولك فديو بس ادينى وقت عشان الظروف ملخبطة والله يسامحك على تكذيبك ليا انا مش زعلان