قديم 06-06-2012, 12:40 AM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
جديد رد: رابطة ملاك ومحبى السفينه فيات 132

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدصلاح القاضى مشاهدة المشاركة

كنت عاوز اعرف سعر ساعة الزيت للسفينه 2000 سى سى ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aim[SIZE="6"

[/SIZE]ooo;687976]الصور اللي جايه علشان محمد القاضي ومصطفي عاطف

متيجي نشوف

تسلم لى يا ايمن دا بس من ذوقك
بس فى حاجه مضيقانى اووووووووووووووى
شايف العلامه الالومنيا اللى ورا على الشنطه العلامه كانت عندى متركبه لحد فتره قريبه لكن ولاد الحرام مخلوش لولاد الحلال حاجه كنت موقف العربيه ونزلت اقضى مصلحه رجعت لقيتها متفلشه على الاخر واشتريت العلامتين الزباله البلاستيك اللى عندى دلوقتى شكلهم عراااا اووووى غير انهم بينطفوا بعد فتره ولفيت كتيير اوووى على العلامه الاصليه وخصوصا ان كلمة 2000 كانت جنبها كلمه بالانجليزى اسمها CAMLIMZAZITA معلش اذا ماكنتش بالظبط لكن قريبه منها وكانم شكلهم جميل اووووى فلو لقيت عندك فى القاهره العلامات الاصليه فى اى غطا شنطه عند بتوع الاستيراد اشتريه ليا ضرورى وانا احسابك عليه بس بالله عليك ماتنسى

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك