قديم 01-06-2012, 02:59 PM
الصورة الرمزية d,mhmd brbry
d,mhmd brbry d,mhmd brbry غير متواجد حالياً
من انا؟: العبد لله
التخصص العملى: طبيب طوارئ
هواياتي: الرسم

d,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of lightd,mhmd brbry is a glorious beacon of light
افتراضي رد: سؤال لكل اللى عايز يشترى كليو او حتى بيفكر,,,,ليه تعمل فى نفسك كده؟

ماشى ياباشا شكل العربية مالية دماغك ومطمعاك بتفكرنى بشبابى وان انا الناصح الوحيد وكل الناس تقولى بلاش وان اقول ناس قديمة انا مفتح....العربية مفيش كلام سعرها ممتاز بالنسبة لامكانياتها والميجان برضة سعرها مغرى جدا بالنسبة للرفاهية اللى فيها مستعمل طبعا بس لازم تسال نفسك ليه سعرها قليل بالنسبة لامكانياتها وماتفتكرش انك اذكى واحد فى العالم..على فكرة انا كنت هاغير اجيب ميجان وكنت مصمم بس الوقتى خلاص استقريت على ماتريكس على فكرة انا مدمن رينو وركوبة سوبر وجميلة وتدمنها بس صدقنى مش حلوة لينا مش بتاعة شقى من الاخر واسأل كل اللى راكب كليو او ميجان وانت تفهم معنى كلامى الا اللى راكب كليو 2008 مش هيحس بده اوى انا عارف انك مش هتقتنع بكلامى وهتعاند زى ما انا عملت بالظبط واقل عقاب لعنادك انك تشتريها:w6w20050411220634 63 وعلى فكرة انا لمل جبتها كشفت عليها فى التوكيل وقالولى ممتازة ومع ذلك مافرقتش كتير هيا حلوة لو اانت فاضى تروع تقعد عند الصناعية بصفة مستمرة وماوركش شغل وحد بيصرف عليك ربنا يبعدك عنها اللهم بلغت اللهم فاشهد واسأل كتير