قديم 30-05-2012, 08:22 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما فائدة الانتخابات ؟؟ إذا كنا شعب ملناش فالديمقراطية ولا نحترم بعضنا .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو فاروق مشاهدة المشاركة

شكرا علي مرورك بالموضوع .
لكن في موضوع هنا
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=87355&page=8
اعتقد يحتاج رد منك يوضح الموضوع
فانا الان وبحق اتجنب اي موضوع لك واي رد لك .. خوفاً علي عضويتي من أن تصبح ارض وقف .. متاحة امام الناس وغير متاح لي منها سوي ان اضغط علي زر شكر فقط
العضو ماندو عضويتة (تحت المراقبة) يعنى كل ما يصدر منه يحفظ ولا ينشر لحين البت فى أمرة من باقى اعضاء الادارة (دونى) موضوعة مش بتاعى دلوقتى
والوضع ده طبيعى بعد تكرار اسلوبة السوقى مع اكثر من عضو وانت نفسك كنت شاهد لواحدة من مشاكلة غير ديه وبنفس المستوى برضو

بس يا باشا اللى اعرفه ان ماندو ده ارائه ثورية (مش فلول) يعنى فطبقاً للسائد كان المفروض انة يكون صاحبى وحبيبى وكفائه لو هى ماشيه بالمزاج

ده بخصوص الرد اللى انت عايزة

اما الرد اللى انت مش عايزة فانا مش هقوله الا لما تطلبه برضو

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش