قديم 22-05-2012, 11:53 PM
الصورة الرمزية Vanditta
Vanditta Vanditta غير متواجد حالياً

Vanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond reputeVanditta has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة البنزين الـ80

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

أستاذ خالد و أستاذ Vinditta
ارجو من سيادتكم التكرم بتوضيح معنى ان صوت الموتور بيعلا أزاى
يعنى مع تزويد البنزين اه الصوت العالى اللى بيحصل فى الموتور
وهل انتوا ظبطوا التاكيهات فى العربيات بتاعتكوا بمناسبة الصيف الجميل اللى احنا دخلنا فيه ؟؟
انا لقيت عندى 3 تاكيهات محملة وصوت الموتور اختلف قبل وبعد الظبط ياريت تقولولى اه اللى بيحصل عندكوا بالظبط علشان لو كده نتقابل يوم الجمعه الصبح بدرى و أظبطهالكوا بإذن الله
الصوت بيعلى يا استاذ هشام عندى يعنى المكنة مابتبقاش هادية فى السلانسية وتحس ان صوتها عالى على ار بى ام قليل (دة اللى عندى )
وبالنسبة للتاكيهات انا بدئت اشك فيها فعلا عشان السحب قل جامد والعربية بقت مخنوقة على ار بى ام واطى ولازم احرق جامد عشان احس بسحب العربية
والكلام دة بدء يحصل فعلا مع موجة الحر دى
بس انا عاتب عليك يا استاذ هشام عشان فى موضوعك بتاع التاكيهات شارح تاكيهات الالمانى والايطالى ومش شارح بتاعت اليابانى
مع انك كنت بتشكر فى تقنيتها السهلة فى الظبط وقوة فى الاداء
على العموم انا منتظر من حضرتك الشرح ولو طلع الموضوع سهل ومش محتاج خراط احتمال اعملها بنفسى عشان بصراحة مابقتش اثق فى حد من كتر اللى بيفتوا