قديم 18-05-2012, 11:59 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رينو اسكالا والا نيسان صني..اتمني الافادة

انا شايف ف المبلغ ده تجيب اوبترا عربيه واسعه جدااا ممكن يركب ورا 3 مليانين او 4 رفيعين و عاليه عن الارض ما بتحكش ف اي مطبات خااالص لان من طلباتك تكون العربيه عائليه اعتقد الاكسنت ار بي لو ركب فيها اتنين رفيعين ورا هتسمع مزيكه حسب الله عند كل مطب وفوق ده كله العربيه ثابته جداااا تجيب بيها 140 و 160 وكل ما تسرع تثبت اكتر ودي معادله صعبه ان عربيه تبقي عاليه و فنفس الوقت ثابته وقطع غيارها ببلاش وعند البقالين كل اللي يعيبها ان الشكل بقاله فتره ما اتغيرش بس ده بيدي العربيه سعر اعاده بيع ممتاز وف نفس الوقت اسعار قطع الغيار ببلاش علي فكره انا كنت فكرت من فتره اشتري عربيه جديده وقارنت بين الاكسنت ار بي وبين الاوبترا وركبت الاتنين واعجبت جدا بالاوبترا وما حستش ان فيه فرق من جوه ف التقفيل يمكن شكل التابلوه ف الاكسنت ار بي افضل لكن خاماته مش حلو بلاستيك من ابو 3 جنيه فقلت خليني ف الاوبترا لسبب ان صاحب المعرض سالته علي قطع الغيار قالي الاوبترا قطع غيارها ارخص بمراااااااااااااحل فانوس الاوبترا استيراد يعني الاصلي اللي بيجي ف العربيه لو قال انا فانوس هيبقي ب 400 جنيه لكن الاكسنت ار بي فانوسها الجديد ممكن يوصل ل 2000 جنيه لان طبعا انت مجبر عليه مفيش منه استيراد العربيه لسه جديده فقلت لنفسي يا سلام قطع غيار الموتور والعفشه مش هاحتاجها قبل 3 سنين لكن حكايه فانوس واكصدام العربيه بتبقي واقفه وتلاقي واحد مريح عليهها وكسر لك فانوس وشرخ اكصدام فاستقريت ع الاوبترا ده كله قبل ما اتراجع وقلت استني موديلات 2013 كلها شهرين وتنزل ......... اسف ع الاطاله