قديم 07-05-2012, 09:46 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مشكلة فتيس السويفت

ربنا يهديك للحل إنشاء الله (أنا بس ما أعرفشي عربيتك خالص ولا عمرى شفتها فا علشان كدة مش عايز افتي)
بس عموما إبدأ بالبحث عن فتيس فقط يركب على نفس الماتور بدون تعديلات سواء في وش الفتيس أو في الفيش بتاعته ولو حتى رسيت على تعديل في وش الفتيس مافيش مشكلة بس روح لخراط كويس علشان مايبقاش فيه مشاكل لاحقة وإبعد عن تعديل في الفيش بتاعت العتيس لأنه غير مأمون العواقب.
ملحوظة: الي فهمته من كلامك إني عربيتك أتوماتيك.
على فكرة إنتا ممكن تراسل الشركة الأم وتشوف هما هينصحوك بفتيس إيه يركب عليها وشوف تكلفته جديد بالشحن هتبقى غالية ولا إيه ولو غالية دور عليه إستيراد.
إنما الخطوة الأخيييرة خالص إنك تدور على ماتور بفتيس على بعضيه تخفيضا للنفقات بس.