قديم 07-05-2012, 05:01 PM
الصورة الرمزية ahmed_zamalek7
ahmed_zamalek7 ahmed_zamalek7 غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed_zamalek7
التخصص العملى: accounting

ahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond reputeahmed_zamalek7 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ازاى تظبط عربية قديمة و تحس انك راكب عربية جديدة

الموضوع جميل جدا بس فى ادوات عزل بتفرش الارضيه بيها قبل الجلد ونفس النظام بالنسبه للسقف ولو حبيت تعمل بانوراما تشوف حد شاطر يذود العتب بالرصاص عشان يحافظ على وزن العربيه كمان والزجاج بردو يتركب ليه عازل حرارى يعمل حوالى 1500 او اقل عشان التكييف ساعتها هيبقى زى الجديد واحلى بس الكلام ده عايز واحد رايق غاوى التميز يعنى كل فين وفين لو لقيت عربيه قديمه تحس انها جميله جدا وكل واحد وباله بقى البيعمل كده اعتقد بشترى شاسيه بس وعضم وهو بيعمل الباقى على ايده وفعلا مش مكلف يعنى هيكلف مثلا بالكتيرقوى العربيه والتظبيات تعملها 45 الى 50 الف ده لو هتركب احسن حاجه وهعمل عربيه وهميه فيها كل الاوبشن وبتجمع بين الراحه والرفاهيه والقوه والمتانه والابشن الحديث انا حتى ممكن اعمل تابلوه جديد واعمل فرش للبيبان جديد يبقى جمبى السنتر زى الجديد واعمل مرايات فيها اشارات وضم ونفس الوقت عربيه عضمها قوى جدا والله فكره كويسه قوى قوى قوى قوى بس هتاخد وقت مش اكتر