قديم 07-05-2012, 03:16 AM
ahmed fuoad ahmed fuoad غير متواجد حالياً

ahmed fuoad is on a distinguished road
للاهمية السيارة جديدة وبها عيوب عظيمة

بسم الله الرحمن الرحيم\\اتوجهت الى زميل عبر الانترنت وتقدمت لطلب سيارة فيرنا وبعد مكالمات كثيرة قال لى ان السيارة ستتواجد فى كذا فى معرض بألماظة وانه حجزها لى فتوجهت الى المعرض الذى قيل لى ولم اخبر صاحب المعرض بأنى حاجز هذة السيارة ودخلت جوا المعرض فلقيت اخرى بنفس الكماليات وعندما قلت له وهذه قال انها تزيد الف جنية فقلت له موافق انا عايزها وعندما قلت له انى كنت حاجز اللى فى الخارج عن طريق فلان ثار جنونه وصمم ان أخذ اللى بره واللى فى الداخل محجوزة والسؤال علشان مطولشى عليكم هو ممكن المصنع المحلى ينتج سيارة بها عيوب والمهندس المختص والمراجع والناس اللى بتقبض الوفات وصاحب المصنع اللى مايهمهوش ان يخصر سمعتوه طالما المكسب بقى رهيب وعلى فكرة انا لا أتهم أحد والدليل انى توجهت بعد ذلك الى سمير ريان وبعد ماأستلم فلوسه وجأئت أخرج بالسيارة علشان امونها فأصدرت اصوات بالجانب اليمين وعندما عدت الى الموظف المختص قال لى نغيرها وأرسل فى طلب اخرى بالتيليفون وجائت من الحى السادسجربت السيارة ممتازة وعند فتح التكيف لأجربه كان به عطل واضح فطلب سيارة وهنا قلت له سأعطيك مهلة للغد فماذا أفعل انتظر الرد من سيادتكم علما بأن السيارة فيرنا glsمانيوال وبعد بحث مطول بين جميع السيارات والمقارنات إن الفيرنا هى الافضل ويبدوا ان اى تصنيع محلى مصرى عمره ماهيكون الأفضل فأن كان الصينى سئ فالمصرى اسوء وعلى ماأظن ان مبلغ 71250 رقم مش صغير وأظن أننا بنتعب علشان نجيب الجنيه داوحرام أننانعمل مصانع وجودتنا اقل ضمير وشكرا

التعديل الأخير تم بواسطة ahmed fuoad ; 07-05-2012 الساعة 03:24 AM