قديم 06-05-2012, 12:00 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
نقاش رد: Aquamist Water Injection Cooling 2s IT CAN BE FIT WITH ANY C[/QUOTE]ARS!!1

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaabas مشاهدة المشاركة

يا أدمير الحاجات رائعة بالفعل لكنها درب من دروب الخيال هنا في مصر نتيجة للفقر الفني
يا راجل انا لى عربية مرمية في الشارع علشان محدش عارف يصلحها فما بالك صيانة الحاجات دى مين اللى يشوفها هنا في مصر إذا كان فيه وكلاء سيارات مبيعرفوش يصلحوا العربيات اللى واخدين وكالتها بالرغم ان الجهة المصنعه بتعت ليهم فريق متخصص علشان يعلم الجهابزة في مصر
الخلاصة احنا معنداش حد مؤهل للكلام الكبير بتاعك ده سواء فنيين أو مهندسين
والله حرام العربية اللى مرمية فى الشارع
لو انا مكانك كنت بعون الله وفضله صلحتها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cars admire مشاهدة المشاركة

الخلاصة احنا معندناش حد مؤهل للكلام الكبير بتاعك ده سواء فنيين أو مهندسين !!
اولا يا افندم ده مش كلامى انا ولا بتاعى انا!!
طيب يعنى انا غلطان علشان بضيف الموضوعات ديه وابحث عنها ولا ايه ولا ايه ؟؟؟!!
ده إحنا متشكرين لحضرتك وبفضل الله انك معانا ، ربنا يزيدك علم ومعرفة كمان وكمان يارب ويجعله فى ميزان حسناتك
إحنا بنستفيد كتير وبنتعلم من حضرتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عثمان محمد مشاهدة المشاركة

نقول بصورة تانية
يا ترى إيه سبب التخلف و الجهل و .......... إلخ ؟؟؟؟؟
ناس كتير عملو إختراعات و أفتكاسات كتيرة لا حصر لها لكن هل من مجيب؟؟؟؟؟
لو واحد أخترع أى حاجة و راح لأى جهة تنفيذية ولا هيعبروه و يمكن يستلم تريقة و قلة أدب .
على فكرة أنا معاك فى كل اللى بتقوله و للأسف المخترع فى بلدنا ...محدش يسمعله و لا حتى يشوف هو عمل إيه
آسف على الإطالة لكن لازم أقول الحق كاملا
تحياتى
الزمن ده يا باشمهندس احمد لو واحد إخترع حاجة الأفضل انه يطبقها ويسوقها بمعرفته ولما العملية تمشى يطور كمان وكمان ، على ما البلد ينصلح حالها

Mr.CarsAdmire
Mr.Ahmed Osman
mr.Khaled Abbas

التعديل الأخير تم بواسطة Hisham.Elgazzar ; 06-05-2012 الساعة 12:05 PM