قديم 29-04-2012, 04:36 PM
الصورة الرمزية أيمن الروبي
أيمن الروبي أيمن الروبي غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تجديد السيارات

أيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond reputeأيمن الروبي has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اسافر بية ولا بلاش

مالها الريجاتا تسافر عادي اي حته انا كان معايا 128 روحت بيها ورحت الغردقه كمان هو حضرتك راكب توكتوك ودلوقتي معايا 132 ورحت بيها الغردقه حوالي 1100 كيلو رايح جاي بس لو هتظبط فيها حاجه قبل متسافر بكام يوم علشان تلحق تجربها ومتعملهاش معاك في الطريق
بي في حاجه ومتفهمنيش غلط بعد اذن حضرتك وباقي اصحاب المشاركات انك تسافر المسافه دي علي سرعة 100 او 120 صعب هتاخد وقت جامد وتعب غير عادي يعني بالميت سبع ساعات انا مش بقولك كده علشان اشجعك علي الجري لأ ابدا بس علشان تعمل حسابك وتسافر بالنهار للأمان
انا كنت بسافر بال 132 وماشي 160 و 170 وزهقان من طول الطريق ممكن يكون عند حضرتك صبر اكتر مني بس السواقه لساعات طويله مرهقه جدا وفي نفس الوقت متعه
وسلام

استفسر عن دهان سيارتك !!!

اللهم لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

ورشة إيه آي أوتو بينت لسمكرة ودهان السيارات