قديم 23-04-2012, 03:06 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية PLZZZ READ

باشمهندس / أحمد عثمان محمد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عثمان محمد مشاهدة المشاركة

هو سؤالى غامض للدرجة دى؟ محدش فهم السؤال خالص؟؟؟
أنا بقول إيه اللى يخلينا نجيبه طالما مش مهيئ لجونا اللى مش تلج زى اللى فى ألمانيا؟؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عثمان محمد مشاهدة المشاركة

طيب و لما هو كده حلو فى بلدهم و ظروفهم إيه اللى جابو بلدنا؟؟؟؟
تحياتى للجميع
: 140109~347:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

زيت شل الأصفر كنت بغيره على طول ولمدة سنتين لكن موضوع إرتفاع سعره المستمر غير مريح

: 14369D~149:

شيل الأصفر أحسن منه وخصوصا للبولونيز وال132وال131
لأنه بيحافظ على الموتور ويطيل عمره اما الزيت الألمانى هو متصمم للظروف الجوية المتجمدة فى ألمانيا مش فى مصر وهى دى بلدهم وظروفهم
وبرضو فى إنتظار الرد الرسمى من الإدارة ومن الشركة المستوردة لتلك النوعية من الزيوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة handtools123 مشاهدة المشاركة

ياريت ياجماعة الإدارة تعمل تنبيه عام على المنتدى عشان الناس كلها تشوفو بحقيقة الأمر عشان الناس مش عارفة الموضوع صح ولا غلط ( الزيت كويس ولا وحش والموضوع بتاع ليكوى مولى أتقفل ليه ؟؟؟؟؟؟؟) نتمنا من الإدارة الحل الفاصل فى هذا الموضوع وأشكر الجميع على المشاركة القيمة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة michohat مشاهدة المشاركة

R OSE4URO SE4UROS E4U