قديم 07-04-2012, 03:54 AM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold
افتراضي رد: أمامي عربيتين .. أدخل قوللى رأيك بالله عليك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jojojojojo مشاهدة المشاركة

انا رايي خليك في الزيرو وفي حاجات محترمه جدا في الرنج بين 70 حتي 88 اما لو حضرتك مقتنع بالمستعمل فسعر السوبر اكشن غالي جدا وسعر الهاف كويس ولازم تكشف علي العربيه المستعمله كويس جدا ويفضل الذهاب للتوكيل والكشف عليها هناك وربنا يوفقك للخير
والله أنا مقتنع بالمستعمل حاليا بشرط الحالة طبعا, على أمل إن الزيرو تيجي كمان 3 أو أربع سنين حسب تساهيل ربنا, وأكيد حكشف على العربية كويس جدا عن طريق حد ثقة. بس أعتقد حسب إستطلاع أسعار السوق اليومين دول, السوبر أكشن سعرها معقول وفي النطاق الطبيعى ولكن الهاف سبورت هى إللى سعرها قليل شويه وده مخلينى مرتاب شويه مع العلم إنى لسه حشوف العربيتين بكره إن شاء الله.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة @واحد من الناس@ مشاهدة المشاركة

السوبر اكشن طبعا أفضل بكثير بس لو تنزلها معاه شوية كده يبقى كويس بس سعرها معقول
أنا معاك إن السوبر أكشن سعرها معقول بس هل وارد في سوق المستعمل (مع العلم إني بشتري من المالك وليس تاجر) إني أدفع عربون فقط لحجز العربية وأكمل البيعة بعد حوالي أسبوعين؟ ولا كده أبقى أنا بستهبل؟ طبعا في الحالة دي مظنش حيكونلي عين أنزل في ثمن العربية.

مستني ردود أكتر يارجالة, ساعدو أخوكو, شكلنا قربنا ننهي الحيره, يامسهل يارب.