قديم 16-03-2012, 08:43 AM
الصورة الرمزية samirayad
samirayad samirayad غير متواجد حالياً
التخصص العملى: الهندسه الميكانيكيه والكهربيه

samirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond reputesamirayad has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مبتدءى بالسيارات ارجو مساعدتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد المايسترو مشاهدة المشاركة

انا اعرف شوى عن العربيات من كتر العاب العربيات الى بحب العبها وبردك لما بركب جمب حد بيسوق ببص اشوف بيعمل ايه عارف ازاى اجيب الغيار الاول والتانى وهكذا وعارف طبعا امسك الدركسيون والفرامل فين والبنزين بس مش عارف حاجة عن صيانة العربية وامتى اعرف انها قربت تخلص بنزين وما جربتش انا الى اسوق قبل كده بذات فى شوارعنا المبهدلة دى المليانة مطبات
و انا ان شاء الله هخلى واحد صحبى حلو فى السواقة يعلمنى من اول الصبح لاخر الليل ان شاء الله معاه لغاية ما اعرف كل حاجة عن السواقة بس المشكلة انى خايف تكون كل عربية غير التانية عشان كده عايز اشوف العربية الى هجيبها الاول واعرف زى عربيته فى السواقة
لو عاوز الصح يا أبو حميد

تخللى والدك أو عمك أو خالك

يعرفك ويثقلك الجوانب المهاريه فى القياده

ويعرفك كل شىء بصوره مبسطه عن السياره على الطبيعه

ولما تحب تعرف شىء عن صيانة السيارات

المنتدى موجود عندك أهو

وإسأل وهتلاقى كل إللى أنت عاوز تعرفه

قال رسول الله

إن الله ليملى للظالم ............حتى إذا أخذه .....لم يفلته

صدق رسول الله

م/سمير