قديم 08-03-2012, 12:22 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احباء مصر موتورز إليكم جاك 2012 JAC J5 Automático 1.5 16V VVT

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aymanlaw مشاهدة المشاركة

المشكلة فى الوكيل للأسف ملهوش فى التسويق وكمان اظاهر انه مش قوى مادياً بدليل عدم تشجيع شركة جاك له ,يعنى شوف الوضع فى البرازيل والوضع عندنا وكمان الظروف الحالية لاتشجع اصحاب المصانع فى الخارج ان يجازفو وتولو هم الموضوع من اساسه
يارب ما يفكرش فى التجميع المحلى لانك عارف سوء التجميع المحلى فى الفينش والتشطيب حتى معظم المكونات والصناعات المغذية الغير ظاهرة بالعين بتكون اقل فى الجودة الخ لما تيجى من الصين تعتبر اصلى
المهم انا كنت سألت على عربية شفتها من حوالى سنة ونص او سنتين مش فاكر اسمها فى موقع الشركة J7 لكن البعض فى مصرموتورز بيطلق عليها سى كلاس على كل الاحوال سؤالى هل بتسوق فى مصر ولو موجودة سعرها كم ياريت لو حد يدر يفدنى ؟ انا شفت العربية فى موقع الشركة التابلوى شيك جدا لكن اللى شفتها فى مصر فى المعرض كانت من جوة التابلوة والكونسول الوسطى يشبهة الكورولا ياريت معلومات اضافية عنها انا شاكر لكم ودمتم بود