قديم 04-03-2012, 07:14 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إلى الفيرناوية اللى عندهم أى أستفسار أو مشكلة بخصوص الفيرنا الجميلة يتفضل وهنساعده ان شاء الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rabet007 مشاهدة المشاركة

اه والله يا باشا لسه كنت بكلم تونسي وقالي نفس الكلام عالم ولاد تييييييييت مش بيصونوا الأمانه الي معاهم وكده علي العموم انا خلاص بجد محروق دمي منه
وهاسحب العربيه والحمد لله ربنا كرمني بجراج تاني كويس لا مفتاح ولا حورات ليك مكان ثابت طوال الشهر مع التجديد والحمد لله انها جت علي اد كده والف والف شكر ليك ولنصحيتك
يباشا احنا كلنا هنا عشان نفيد ونستفيد ولو عندي معلومه ومساعدتكش بيها يبقي انا مستحقش ابقي هنا
وربنا يباركلك في عربيتك ان شاء الله

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي