قديم 02-03-2012, 05:13 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكسسوارات اللانوس

[QUOTE=zmzm0000;626085]
طبعا يا باشا انت شوفت اللانوس 2010-2011

دي عار
شبكه بتقشر و ضفيره ملفوفه بشكرتون و سماعات بهجت عار بجد
انا كنت سمعت ان في بعض التوكيلات العالميه حتمنع تجميع سياراتها في مصر والله اعلم
[/QUOT

حكاية تمنع ما اعتقدش انسى السوق المصرى مالهوش حساب ولا اعتبار لان المستهلك المصرى قبل على نفسة انه يروح ديما للاسواء ويعمل من سيارات قديمة الانتاج والتكنولوجيا اساطير وطالما مش بتصدر ولا يهمة الصانع او المصنع الام سواء الكورى او اى كان للاسف الشديد اللى بيستفيد هو المجمع ورجال الاعمال المصريين بص على اى عربية لانوس فى الشارع والله العظيم اتحداك لو لقيت الفواصل او الخلوص بين الابواب متساوية والكبوت بالعين المجرد ومفيش عربية بتجمع فى مصرى الا القيليل لما تقفل الباب براحة يقفل لازم ترزع الباب مش بس كدة المكونات الغير ظاهرة الله اعلم دة اللى احنا شيفينوة محل اللى مش ظاهر وربنا على الظالم والمفترى انت ما سالتيش لية نفسك احنا مش بنصدر سيارات لان محدش يشترى المنتج المصرى حتى العربيات الصينى ما رحمناهاش واستكتروا على الناس انها تركب الصينى لازم يكون بنكهة وطابع مصرى