قديم 02-03-2012, 04:39 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكسسوارات اللانوس

ايوة انا عارف الموضوع دة لانها اول ما نزلت كانت بتيجى كورى الشحنات الاولى كانت بتيجى كورى انا فاكر وكان ليا زميل قابلتة فى المعمورة فى نفس الفترة يمكن 98 او 97 مش فاكر اظن 97 وجربنا العربية كانت حاجة تانية العفشة الفنش الدهان والخلوص انا فاكر اننا فحصنا العربية بالمللى حتى قفله الباب صوتة وتقله تحس انها كانت اوبل من القديم والشحنات الاولى دى سمعت جامد جدا وعملت لها بداية اكثر من ممتازة فى السوق المصرى حتى كان سعرها يبدا من 39 الف جينة حتى دهان اللانوس الجديد للناس المتعصبة لها بيطلع بكل سهوله خصوصا الاكصدام بشكل معيب مش عارف خلطين البوية بالمياه حسبى الله ونعم الوكيل والله العظيم عربيتى وقفت عليا سنة 2004 75 الف جينة ومن كتر الطلب عليها مكنتش موجودة فى القاهرة جيبتها من الاسكندرية من الصفوة طبعا دة حال كتير من العربيات المجمعة فى مصر ياريت تتلغى حكاية التجميع المصرى علشان المستفيد الوحيد هو صاحب المصنع انما احنا بندفع فلوس فى مقابل جودة وقيمة اقل يارب اتمنى من كل قلبى تنتهى حكاية ومهزله التجميع المحلى كل واحد علشان يعلى هامش ربحة بيدخل اوسخ مكونات مغذية فى اثناء التجميع
فى واحد سواق تاكسى قال ليا انة غير مضخة البنزين والى بتنزل الايام دى فى الاصلى صينى يعنى انا اعتبر لسة محظوظ بالنسبة لناس كتير اللهم لا نسالك رد القضا ولكن نسالك اللطف فية