قديم 02-03-2012, 03:14 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اكسسوارات اللانوس

شكرا لكم انا فعلا كنت مقرر اجنط العربية علشان تمسك فى الارض شوية بس من ناحية الفرامل مش عارف ومش عايز العب فيها
من ناحية السرعة انا مقلتيش ان العربية بطيئة لكن هى امنة بطريقة خطيره شفت التعبير دة
بقولك الفرامل مش ضعيفة الفراكل ضايعة يمكن الناس مجربيتش قبل كدة فرامل زى الناس ! انا اسف والله مش اقصد الفرامل لوحدها عيب قاتل
على العموم انا فعلا ناوى ابيعها
كانت بتيجى ليا طلبات بيع وانا فى البيت قبل ما اسفر هى مطلوبة جدا جدا لان عربيتى بحاله الزير تعتبر زيرو لانها موديل 2004 بس كانت مركونة نتيجة السفر انا برة مصر بشتغل شهرين وبنزل شهر ولما كنت بنزل بستخدم عربيتى التانية وفعلا انا عايز ابيع انا فكرت اديها لمراتى بس قلت اجيب حاجة اتوماتيك علشان تبقى احسن وافضل فى ظروف شوارع مصر
على العموم شكرا على الاقتراحات القيمة ياريت اللى عايز يشترى يبعتلى رساله العربية تعتبر زيرو مفيش فيها الهوا الابواب اللى ورا ولاه مرة اتفتحت يمكن العربية جديدة حتى الكاوتش بتاعها الاصلى والاحتياطى لم يلمس الارض وشكرا جزيلا