قديم 29-02-2012, 11:51 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute
افتراضي رد: philips xenon تجربة زينون فيلبس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تسلم يا باشا ان شاء الله انزل اسأل عليهم وانا قريت ان تركيبهم سهل inline فممكن اى كهربائى يركبهم بس مش عارف قبل الكنترولر ولا بعده ؟

تسلملى يا تامر باشا ده عشمى والله واللى فى احمد سعيد ده قريب منى اكتر كمان بس فين فى احمد سعيد لو تفتكر ؟؟ وشاكر ليكم جميعا الاضافات القيمة

مفيش كلام ده اسلم الحلول فك الفانوس القديم ركب فانوس بكل حاجته الاوريجنال ولو بالسعر ده يبقى اوفر كمان انا لو منك توكل على الله ونفذ بس لما تروح ابقى اسأل لاخوك على طقم فوانيس انا كمان وابيع اللى عندى لسه جداد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

\
انا عربيتى موديل 2006 بس عموما من 2005 الى 2008 كله واحد وبعد كده فيه اختلافات شويه او فيس ليفت بيتقال عليه LCI
فهو كموديل e90 وفيه e90LCI اللى هى موديلات من 2008 - 2012
انا كمان ان شاء الله احتمال اروح بورسعيد الاسبوع الجاى شوف لو كده ممكن نتقابل هناك كمان او نروح مع بعض وشاكر جداً اهتمامك يا باشا
توكلنا على الله نتفق على ذلك ان شاء الله
واتشرف بهذا اللقاء

لا الله الا الله محمد رسول الله

Walid ELmorsi