قديم 29-02-2012, 03:10 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: philips xenon تجربة زينون فيلبس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ls1090 مشاهدة المشاركة

بالنسبة للمكثفات او التكويد اشتريها من التوفيقة ارخص من المول من عند واحد اسمه بدر الدين وان شاء الله الموضوع يتصلح الطقم ب 75 ج
تسلم يا باشا ان شاء الله انزل اسأل عليهم وانا قريت ان تركيبهم سهل inline فممكن اى كهربائى يركبهم بس مش عارف قبل الكنترولر ولا بعده ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

يا وائل بيه انت تقول بس وانا اجبهم لحد عندك بس عامه هم بيتباعو عند واحد اسمه رمزي في شارع احمد سعيد وعند محل اسمه المستر في شارع شبرا والاتنين ب 80 جنيه ممكن 90 كده يعني
تسلملى يا تامر باشا ده عشمى والله واللى فى احمد سعيد ده قريب منى اكتر كمان بس فين فى احمد سعيد لو تفتكر ؟؟ وشاكر ليكم جميعا الاضافات القيمة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelmorsi مشاهدة المشاركة

اولا اشكركم جميعا على هذة المعلومات القيمة
ثانيا كنت عايز اشترى زينون للعربية عندى بالعدسات فقال لى احد الحكماء فى الكهرباء ما تغلطش الغلطة دى عشان ما طيرش الكمبيوتر وروح بورسعيد هات فوانيس كاملة بالعدسات بالفيش وركب هناك على الواقف وعلى التجربة والاسعار مش تكون اكتر من 2000 جنية للفانوسين فهل الكلام دة صحيح ولا اية
ملحوظة :
العربية اوكتافيا A5

مفيش كلام ده اسلم الحلول فك الفانوس القديم ركب فانوس بكل حاجته الاوريجنال ولو بالسعر ده يبقى اوفر كمان انا لو منك توكل على الله ونفذ بس لما تروح ابقى اسأل لاخوك على طقم فوانيس انا كمان وابيع اللى عندى لسه جداد

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش