قديم 26-02-2012, 12:13 AM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالصور باركولي على عربيتي الـA5 الجديدة وقولولي رأيكم فيها......

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmousa2007 مشاهدة المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم

ازيكم يا شباب

الحمد لله بفضل الله اولا ثم بفضل منتداكم
اشتريت A5 مستعملة مو 2006 فبريكة بالكااااامل حتى الاكصدامات لونها فضي

شوفو صورها كده وقولولي رأيكم

بعد ماشفتوا الصور عايز اسألكم كام سؤال كده
اولا ايه نصايحكم العامة ليا عشان احافظ عليها عشان ميظهرش فيها مشاكل بدري ؟؟؟؟
ثاني حاجة انا عاوز اعرف ايه وسائل الأمان اللي فيها عشان انا فكرت اشتريلها جهاز انذار بس زعلت لما عرفت انو هيلغي الريموت الأصلي وده طبعا لاني مش ملاحظ فيها اي مضاد للسرقة ولا انا غلطان (ملاحظة :- الكتالوج مش معايا ) ؟؟؟؟؟؟

ومتشكر ليكم جدا على المنتدى الرائع اللي انتو دايما مقدمينه للريادة

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بسم الله ماشاء الله
انا معايا اختها ونفس اللون كمان ومتقلقش من موضوع الانذار ده هى مش هتدور غير بمفتاحها فقط العربيه دى محترمه بجد كلها مزايا بس عيبها الوحيد ولقيته موجود عندك مفتاح النور مقشر تقريبا شبه اللى عندى هو ده اللى عاملى ازمه نفسيه كل ما اشوفه
ونصيحه متغسلش الابواب من الداخل بمياه ولا تغسل الموتور
انت اشتريتها بكام
لانى جايبها من 3 شهور فبريكا بالكامل بدون حتى خدوش وصاحبها مركبلى بطاريه جديده جافه واربعه كاوتش جديد ورخصلى 3 سنوات واعطانى كاسيت جى بى اس وتى فى بتاعها وعامله 70000 كيلو واعطانى فاتوره صيانه ال60000 المهمه لتغيير زيت للفتيس
بس اشتريتها عاليه شويه 110000جنيه