قديم 22-02-2012, 07:11 PM
jojojojojo jojojojojo غير متواجد حالياً
من انا؟: foash
التخصص العملى: accountaning
هواياتي: ps3,cars

jojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond reputejojojojojo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خايف من العيوب الللى بسمعها عن الصنى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almostakble مشاهدة المشاركة

شكرا لاهتمامك بس ممكن تقولى حضرتك سيارتك كم معدل استهلاكها والعفشة معاك مريحة ولا لا وشكرا ليك جدا
ده شكر علي واجب انا كنت زيك كده اقبل مقوم بعمليه شراء العربيه وحضرتك لو تابعت مواضيعي هتلاقيني كنت بسال الاعضاء المحترمين عن عيوب ومميزات الصني وفي منهم كان بيقولي كويسه ومنهم كان بيقولي ابعد عنها وبلاش هما كلهم جزاهم الله خير طبعا بس انا كنت بهتم بكلام الاعضاء اللي بيملكوا العربيه وهتستغرب ان انا كنت خلاص نازل اشتري اللوجان بس وانا في المعرض اقبلت واحد بيستلم الصني وروحت شوفتها معاه وهوه بيستلمها وشكرلي فيها جدا واقلي ان عائلته كلها تملك العربيه ديه وفعلا اقتنعت بيها جدا وحجزتها والحمد لله ربنا وفقني في اختيارها معلش انا طولت علي حضرتك بس انا حبيت احكيلك عشان تعرف ان انا كنت متحير زيك والحمد لله ربنا وفقني في العربيه اما بخصوص اسئله حضرتك فده لينك لاستهلاك البنزين لاحد الاعضاء عشان انا الاستهلاك كان بيتغير من فتره لفتره وانا مقدرتش احسبه كويس
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=59975
بخصوص العفشه هي هتبقي نشفه شويه اول متستلم العربيه لان ضغط الهواء في الفردتين الاماميتين بيكون 36 والخلفيتين بيكون 33 فحتحس بكل طوبه في الارض بس لما تستلم ظبط الضغط علي 32 امامي و30 خلفي ع فكره ده كلام مركز خدمه السبع اللي في المنصوره هوه اللي اقلي اظبط كده والحمد لله العفشه ريحت كتير ونعمت عن الاول والله يا افندم العربيه كمضمون زي الفل من حيث الاستحمال والموتور والعفشه والصاج غير العربيات الحديثه اللي صاجها ورق وعلي فكره انا ليا موضوع علي صاج العربيه عايزك تشوفه
http://masrmotors.com/vb/showthread.php?t=78199

انا طبعا مش هقول ان العربيه افضل مثلا من تويوتا كرولا بس هي افضل اختيار لعربيه في حدود الفئه السعريه ديه من 93:103 والدليل علي ذلك ثقه الناس فيها والاقبال علي شرائها وربنا يوفقك للخير ان شاء الله