قديم 16-02-2012, 08:35 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of
افتراضي رد: افضل طريق لمحافظة قنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahamadsm مشاهدة المشاركة

شكراً ياباشا على الاهتمام وكلك واجب
بالنسبة للعربية انا معايا عربية تيجو 2011 اول مرة أسافر بيها انا كنت بسافر بالنوبيرا وكانت زي الفل فى الصفر
كنت بمشي بيها 160 مرتاح
برضه ياباشا انت ما جوبتنيش على الطريق الشرقى فيه محطات بنزين ولا لا حضرتك بتكلمنى على الغربي
لاني مش عايزك تسافر علي الغربي بص اقولك افضل الطرق الغربي وبعدة طريق البحر الاحمر ودول اتكلمنا عنهم وبعدة الصحراوي الشرقي لكثرة المطبات علية ودا ممكن تسافر علية من محافظة للي بعدها يعني مش اكتر من 200 كم وبعدة الزراعي ودا حتكرة نفسك من المطبات الي علية ودا يفضل بين المراكز
وبلاش الصحراوي الشرقي اليومين دول لانوا مش امان من الاخر في مشكلة في مركز دشنا علية وضرب نار بين قرية الحمدية وقرية العامرية والطريق هوا موجود جمبهم وانت عارف الصعيدا معندهمش تفاهم الضرب عشوائي بس لو مسافر بعد 10 ايام ان شاء الله الموضوع يكون اتحل
بس بردة انصحك بالصحراوي الغربي طريق نضيف ولا مطب علية تفتح لاي سرعة انت عايزها ملفاته قليلة جدا ومرتاحة والحمد لله عربيك تشد فيه متقلش الحقوني وتوصلنا بالسلامة