قديم 19-07-2009, 08:39 PM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عمار يا سيراتو مصر

يادكتور .... حضرتك أضفت للمنتدى من ساعة مادخلت حاجات إنت يمكن مش واخد بالك منها
لقد أضفت للمنتدى الجانب الإنساني
يمكن كان أغلبية الكلام عن السيارات ورياضة المحركات لكن الخبرات بالحياه ... لم تكن موجوده بهذا الشكل
الكل أنا معاك (الأغلبيه العظمى بالمنتدى) أناس على خلق كريم ومحترمين لكن ليس عندنا تجارب في الحياة طويله مع إن عندي 33سنه بس لسه مش حاسس إن عندي 33 حاسس إن عندي 23.... كبيره أوي 25سنه
إضافاتك يادكتور من حكايات حدثت لك أضفت للمنتدى كثيرا من معاني الحياه الغريبه ومفارقات الدنيا العجيبه .... وقد كانت حكاياتك في قالب كوميدي مع أن بها كم من التراجيديا العميقه والمؤثره بالتأكيد والداعيه على عدم الإستسلام لمطبات الحياه ومواجهة الصعاب لحد ما كل شيء يبقى حقيقه قريبة المنال (ليس هناك مستحيل)

وعشان الفرفشه

أنا أعرف يادكتور إنك دكتور نساء وولاده وأكيد قابلتك مفارقات كتيره بالعياده والمستشفى ياريت تحكيلنا عنها شويه ويبقى موضوع تحت عنوان من إبتكارك إنت لتجربتك مع الطب

تحياتي